Αρχική > Δημοτικά, Πολιτική > Πότε τέθηκε πρώτη φορά αίτημα δημοψηφίσματος για το τέμενος στην Αθήνα;

Πότε τέθηκε πρώτη φορά αίτημα δημοψηφίσματος για το τέμενος στην Αθήνα;

17/04/2014

Αθήνα!Δημοσιεύουμε την από 15/7/2013 διακήρυξη που εξέδωσαν στην αρχική εμφάνισή τους ανεξάρτητοι Αθηναίοι, οι οποίοι στην συνέχεια συγκρότησαν τον εκλογικό συνδυασμό «ΑΚΟΜΜΑΤΙΣΤΟΙ ΑΘΗΝΑΙΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ «. Τότε μάλιστα κάποιοι είχαν προτείνει να μη διεκδικήσουμε δημοψήφισμα, διότι «μπορεί να το χάναμε» αρνούμενοι ουσιαστικά και την δημοκρατική-λαϊκή ετυμηγορία και το μοναδικό πολιτικό όπλο κατά της διακομματικής βουλευτικής πλειοψηφίας-δικτατορίας.

Η διακήρυξη αυτή συζητήθηκε ευρύτατα και προκάλεσε διεργασίες σύγκλισης πολλών δημοτών και ομάδων, αναδείχνοντας την ανάγκη εξωκομματικής-υπερκομματικής πολιτικής-διεκδικητικής συγκρότησης. Αυτή την ανάγκη, δυστυχώς, αρκετοί απεμπόλησαν ή εγκατέλειψαν είτε χαμερπώς κατευθυνόμενοι σε κομματάρχες είτε λουφάζοντας στα καναπέδια τους. Παρ’ αυτά η προοπτική αυτή, της εξωκομματικής σύγκλισης, παραμένει η μοναδική διέξοδος χειραφέτησης των δημοτών-πολιτών και απελευθέρωσης της κοινωνίας μας από τις συμφορές των μεταπολιτευτικών και μνημονιακών κυβερνήσεων που βιώνουμε στην Αθήνα και στην Ελλάδα ολόκληρη. Δυστυχώς θα βασανιστούμε κι άλλο ακόμη δεδομένου πως είτε η ηλιθιότητα είτε η συνήθεια που δεσπόζουν, είναι πανίσχυρες δυνάμεις που απαιτούν τεράστιες προσπάθειες και πίστωση χρόνου για να υπερνικηθούν. Νίκος Καραβαζάκης.

ΕΚΚΛΗΣΗ-ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ

Αθηναίων δημοτών ( 15.07.2013 ).

Αθηναίες και Αθηναίοι.

Είμαστε κυριολεκτικά μάρτυρες, της κατάντιας της πόλης μας, όσοι έχουμε παραμείνει κάτοικοί της. Πέραν από τις παθογένειες που έχουν συσσωρεύσει δεκαετίες κακοδιοίκησης, διαφθοράς και ψηφοθηρικής κομματοκρατίας, γινόμαστε πια και θύματα της άναρχης μετανάστευσης και λαθρομετανάστευσης αλλοδαπών.

Ανεξέλεγκτα, από κάθε γωνιά της Γης, τους «αποθηκεύουν» ή παρκάρουν στην Αθήνα, εγκληματίες λαθρέμποροι όλων των ειδών, ανθρώπων και πραγμάτων. Έλληνες κατά την ομιλία και μόνο, στοιβάζουν ανθρώπινες ψυχές σε κατώγια, καταληστεύουν τα ημερομίσθιά τους, εξωθούν στην πορνεία και κάθε λαθρεμπορία, σε συνεργασία «διεθνιστική» και «ταξική» και «φεμινιστική», με κυκλώματα αλλοδαπών εκβιαστών και εκμεταλλευτών.

Εσχάτως σε όλη αυτή τη δυσώδη ανομία προστίθεται παρφουμαρισμένη «πολυπολιτισμικά» και στολισμένη με «ανεξιθρησκία», η απόφαση κατασκευής μουσουλμανικού τεμένους στο Βοτανικό. Δηλαδή κέντρου πολιτιστικού και ιδεολογικού, του ισλαμισμού. Χωρίς καμία πρόβλεψη για τη διαχείριση των δογματικών και εθνικών διαφορών μεταξύ των ίδιων των μουσουλμάνων που σε αρκετές περιπτώσεις ευρίσκονται ακόμη και σε εμπόλεμη αλληλοσφαγή. Χωρίς συσχέτιση των διακρατικών συμφωνιών της Ελλάδας με μουσουλμανικές χώρες σε αρκετές από τις οποίες απαγορεύονται οι ορθόδοξες εκκλησίες. Χωρίς καμία πρόβλεψη  για τον έλεγχο της νομιμότητας των όποιων προσευχομένων. Φύρδην μίγδην και ανάκατα συσκευάζονται οι «γενικά-μουσουλμάνοι»  σε ένα κοινό τέμενος. Πώς να μην υποψιαστούμε ότι πρόκειται για άλλη μια ψηφοθηρική απάτη των πολιτικάντηδων μας; Πώς να μην υποθέσουμε ότι είναι εξόφληση πολιτικών γραμματίων σε «επενδυτές»; Πώς να μη την εκλάβουμε ως άλλη μια προσχεδιασμένη υποβάθμιση της Αθήνας για την πολυεθνική εκποίησή της σε εργολάβους και αναδυόμενους μαφιόζους;

Αθηναίες και Αθηναίοι.

Δεν πρέπει να επιτρέψουμε άλλο το πλιάτσικο στην πόλη και στην καθημερινότητά μας.

Στη σπασμωδική και ανερμάτιστη κυβερνητική πολιτική, που αδυνατεί να διαχειριστεί τη μετανάστευση και τη λαθρομετανάστευση. Που διαλύει τη δημοτική αστυνομία. Στην παιδαριώδη ερασιτεχνική δημοτική πολιτική, που περιορίζει τα ήδη υποβαθμισμένα δικαιώματα των δημοτών στα σχολεία και στην Υγεία, ελλείψει πόρων και ένεκα «διεθνιστικού» ή «ταξικού» ρατσισμού σε βάρος των Ελλήνων. Που χορηγεί αφειδώς και τυχάρπαστα άδειες για καταστήματα επικαλούμενη «ανθρωπισμό» και υποτιθέμενα φορολογικά έσοδα. Που υπεξαιρεί πολιτιστικά μνημεία όπως η Εθνική Βιβλιοθήκη και η Λυρική Σκηνή.

Πρέπει να φωνάξουμε ΦΤΑΝΕΙ ΠΙΑ! ΘΕΛΟΥΜΕ ΤΗΝ ΑΘΗΝΑ ΜΑΣ ΠΙΣΩ! Να συντονιστούμε και συνεργαστούμε για τη σωτηρία της πόλης μας, χωρίς κομματικές αναμίξεις ή εξαρτήσεις, με μοναδική ιδεολογία το συμφέρον των οικογενειών μας. Σε ένα δήμο λειτουργικό και αποτελεσματικό στην υπηρεσία του φορολογούμενου πολίτη και όχι των διαπλεκόμενων ιδεοληπτικών. Σε πόλη ασφαλή και καθαρή, πραγματικά φιλόξενη, όσο επιτρέπει η καταστροφική μνημονιακή λαίλαπα που μαστίζει την κοινωνία και την πατρίδα μας.

Η Αθήνα πρωτεύουσα της Ελλάδας, να γίνει φάρος πολιτισμού και φιλίας, όχι τέμενος σκοταδισμού και μισαλλοδοξίας. Και μείς να γίνουμε ενεργοί πολίτες.

  • Να γίνει δημοψήφισμα για τη μεταναστευτική πολιτική.
  • Να γίνει δημοψήφισμα για το τέμενος.

Δείτε και:  Λαθρομετανάστευση : Διεθνή τα αίτια,εθνικές οι ευθύνες μας

Για το τζαμί στην Αθήνα. 

αρχική δημοσίευση 16/4/2014 στις 12.25.

 

Κατηγορίες:Δημοτικά, Πολιτική
  1. 15/05/2015 στο 15:09

    Στην Ελβετία απαγορεύτηκε Τζαμί με Μιναρέ. Ο κ .Δήμαρχος Αθηναίων Καμίνης καλά θα κάνει να μην εκφράζεται υπέρ μίας περιβαλλοντολογικής ασχημίας . Είναι δε κρίμα που η Εκκλησία της Ελλάδος δεν σκέφθηκε να μετακινήσει την μεγάλη Εκκλησία που είναι κτισμένη επάνω από το αρχαίο νεκροταφείο των Αθηνών τον Κεραμικό δίνοντας το παράδειγμα ότι δεν επιτρέπεται να παρεμβάλλονται κτίσματα που εμποδίζουν την αναδείξει των παγκοσμίου εμβελείας αρχαιολογικών χώρων . Μπορούσε ακόμη η Εκκλησσία να διαθέσει χώρο σε άλλο σημείο των Αθηνών και μάλιστα μικρότερο της επιφανείας που καταλαμβάνει η Μητρόπολης των Αθηνών .Γενικώς οι θέσεις σου με βρίσκουν σύμφωνο.
    Γ.Γ. Τσάκωνας

  2. Τάσος Κοταράς
    15/05/2015 στο 10:33

    Το αν υπάρχει πρόβλημα στην μεταναστευτική πολιτική είναι ένα σημαντικό θέμα, επίσης σημαντικό είναι το θέμα των δύο μουσουλμανικών αιρέσεων, αλλά τελικά πρέπει να αποφασίσουμε αν είναι ζήτημα ανθρωπίνων δικαιωμάτων να δίνεται η δυνατότητα ανέγερσης θρησκευτικών χώρων ή όχι. Αν είναι πράγματι θέμα ανθρωπίνων δικαιωμάτων, τότε ένα δημοψήφισμα είναι άσκοπο. Υπάρχουν πράγματα ανώτερα από τη βούληση της πλειοψηφίας σε μια πραγματική Δημοκρατία, και αυτό είναι ο Νόμος. Όχι μόνο ως ένα γραπτό κείμενο σε ένα ΦΕΚ, αλλά και η Ηθική του διάσταση και η επιδίωξή του να συμβάλει στην ύπαρξη ενός Κράτος Δικαίου. Έτσι το έβλεπαν και την εποχή της αρχαίας Αθήνας (άμεση δημοκρατία) όσο και στις σύγχρονες αντιπροσωπευτικές δημοκρατίες. Ο Σωκράτης (ναι εκείνος ο προπάππος μας που επικαλούμαστε μόνο όταν μας συμφέρει) ήπιε κώνιο γι’ αυτό. Σε κάθε άλλη περίπτωση έχουμε μια Δικτατορία της Πλειοψηφίας. Δυστυχώς αυτή είναι η ποιότητα της νεοελληνικής «δημοκρατίας» που κάνει γαργάρα τον Νόμο, την Ηθική την Δικαιοσύνη, κτλ για να ικανοποιεί τις εκάστοτε πλειοψηφίες (ή δυναμικές μειοψηφίες), αλλά αυτό εγείρει άλλη κουβέντα.
    Επομένως το πραγματικό ερώτημα είναι: Έχουν οι διάφοροι πιστοί το δικαίωμα (μέσα στα πλαίσια της νομιμότητας) να αναγείρουν θρησκευτικούς χώρους ναι ή όχι; Το γεγονός ότι η Χρφιστιανική θρησκεία είναι η επικρατούσα, αυτό αυτομάτως απαγορεύει από άλλους θρησκευτικά δικαιώματα; Δεν παίρνω θέση γιατί δεν είμαι νομικός, αλλά φαντάζομαι την απάντηση. Όποια και αν είναι η απάντηση, υπάρχει ένα πρόβλημα που πρέπει με κάποιον τρόπο να λυθεί. Κάποια στιγμή στην Ελλάδα πρέπει αντί να αντιδρούμε σε κάτι που δεν μας αρέσει, να προτείνουμε μια εναλλακτική λύση. Σε αυτά τα πλαίσια, ακόμα και αν ένα δημοψήφισμα έχει πράγματι αξία σε αυτό το θέμα, θα πρέπει να θέτει έναν αριθμό ΛΥΣΕΩΝ από τις οποίες θα πρέπει να επιλέξουμε, αντί να απαιτεί ένα ξερό ΝΑΙ /ΟΧΙ.
    (Το ίδιο ισχύει φυσικά και για κάθε είδους δημοψήφισμα και νομίζω είναι αντιληπτό τι εννοώ…)

    • 15/05/2015 στο 15:01

      Αγαπητέ φίλε, το ερώτημα και το πρόβλημα δεν είναι δογματικό. Είναι πολιτικό. Αναμφίβολα είναι δικαίωμα καθενός πολίτη το θρήσκευμα και η άσκησή του, εντός των ελληνικών συνταγματικών πλαισίων εννοείται. Σήμερα όμως: 1) υπάρχει ανεξέλεγκτη εισροή λαθρομεταναστών που δεν επιτρέπει την ασφαλή διαχείρισή τους 2) υπάρχει η έξαρση της ισλαμικής θρησκόληπτης τρομοκρατίας, με επεκτατικές τάσεις στην περιοχή της Α. Μεσογείου και της Ευρώπης 3) υπάρχει διάσπαση της κοινωνικής συνοχής στην χώρα μας και περιστολή όλων των κρατικών δαπανών, συνεπώς ακόμη πιο περιορισμένοι πόροι εξυπηρέτησης τρίτων εκτός Ελλήνων πολιτών 4) υπάρχει έξαρση των ενδοαραβικών και θρησκευτικών-αιρετικών φονικών και εξοντωτικών συγκρούσεων που εύλογα είναι αδύνατο να διαχειριστούν όταν επεκταθούν στους πρόσφυγες ή λαθρομετανάστες εντός του λεκανοπεδίου 5) δεν υπάρχει διασφαλισμένη ούτε επιβεβαιωμένη πολιτειακή νομιμιμοφροσύνη από τους λαθρομετανάστες ούτε βέβαια και από τους εξ αυτών ισλαμιστές.
      Οπότε: ας προσδιοριστούν και κατηγοριοποιηθούν οι λαθρομετανάστες, ας ενταχθούν όσοι επιτρέπεται σε προγράμματα ένταξής τους στην κοινωνία και το κράτος μας, ας αξιοποιηθεί το υπάρχον στο Μοσχάτο τέμενος σε πειραματικό στάδιο και, αποφασίζονται περαιτέρω θεμελιώδεις κινήσεις αποδοχής-ένταξης-ενσωμάτωσης των όποιων νόμιμων ισλαμιστών.
      Το δημοψήφισμα προτάθηκε από τον υποφαινόμενο ως πολιτικό μέτρο ενεργοποίησης της λαϊκής κοινής γνώμης σε αντιπαράθεση με την άφρονα και ραγιάδικη, ξενόδουλη και ξενομανή, απολίτικη και ανεύθυνη επιλογή της μεγάλης πλειοψηφίας των βουλευτών που βέβαια αυτοί και αν δεν έχουν κανένα δικαίωμα να καταπιέζουν την κοινωνική πλειοψηφία. Οι ίδιοι αυτοί κομματάνθρωποι ευθυνόμενοι πολιτικά για τη σημερινή κατάντια της «μεταπολιτευτικής» Ελλάδας υπάρχει περίπτωση να έπρατταν σωστά και κοινωνική χρήσιμα και εθνικά ωφέλιμα και στο ζήτημα-πρόβλημα διαχείρισης των λαθρομεταναστών και προσφύγων; Βεβαίως ΟΧΙ.
      Προς το παρόν γινόμαστε άβουλοι θεατές και μάρτυρες της εθνικής-κοινωνικής-πολιτισμικής καταστροφής μας. Μακάρι να υπάρξουν άλλες προτάσεις ανάσχεσης της κατηφόρας μας. Προπάντων όμως πρέπει εμείς οι πολίτες να αναλάβουμε τις ευθύνες και τις πρωτοβουλίες μας έναντι των παιδιών, της ιστορίας, του μέλλοντός μας.
      Νίκος Καραβαζάκης

  1. 28/02/2016 στο 19:58
  2. 08/06/2015 στο 01:35
  3. 18/02/2015 στο 19:00
  4. 28/04/2014 στο 10:55
Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα.