Αρχική > Περιβάλλον, οικολογικά θέματα, Πολιτική > » Το Αττικό Παράκτιο Μέτωπο και το «Academy Gardens» «

» Το Αττικό Παράκτιο Μέτωπο και το «Academy Gardens» «

16/01/2014

Υπογράφτηκαν οι πρώτες ΚΥΑ για τη μεταφορά ακινήτων και δημοσίων κτημάτων στην Αττικό Παράκτιο Μέτωπο ΑΕ, με διάρκεια ζωής 99 έτη και με σκοπό τη διοίκηση, διαχείριση και αξιοποίηση δημόσιων και ιδιωτικών εγκαταστάσεων που βρίσκονται στην περιοχή μεταξύ Σταδίου Ειρήνης και Φιλίας και ακρωτηρίου Σουνίου.
Επιπλέον, σύμφωνα με πληροφορίες, σήμερα ο υφυπουργός Ανάπτυξης και Ανταγωνιστικότητας κ. Νότης Μηταράκης θα συναντηθεί με τους εκπροσώπους της Artume SA.
Υπενθυμίζεται ότι στην Ακαδημία Πλάτωνος, μία από τις πλέον υποβαθμισμένες περιοχές της Αθήνας, το διεθνές fund ακίνητης περιουσίας MGPA, που διαχειρίζεται σε Ευρώπη και Ασία assets αξίας 11 δισ. δολαρίων, σχεδιάζει, μέσω της Artume SA, την ανάπτυξη του «Academy Gardens».
Πρόκειται για έναν εμπορικό πολυχώρο, επένδυση της τάξης των 300 εκατ. ευρώ, που αναμένεται να αναμορφώσει την περιοχή αλλά έχει παγώσει εδώ και χρόνια.

Κέρδος online http://www.kerdos.gr/

  1. 20/01/2014 στο 20:47

    Αποτελεί ‘διεθνή πρωτοτυπία’ η ‘αξιοποίηση αεροδρομίου’ με μετατροπή τού …αεροδρομικού χαρακτήρα του. Σε κανένα μέρος τού κόσμου δεν αλλάζει η χρήση ενός αεροδρομίου επειδή φτιάχτηκε ένα άλλο. Αντίθετα χρησιμοποιούνται και τα δύο. ‘Η είναι σίγουρο ότι σε λίγα χρόνια θα έχει φρακάρει το Ελ. Βενιζέλος και θα απαιτηθεί και άλλο !!

    -Παρουσιάζεται από εποχής Σημίτη μια διακομματική συμφωνία για ‘αξιοποίησή’ του από επενδυτές που ουσιαστικά θα το μετατρέψουν σε ένα εμπορο- καζινο- εκθεσιακό – ξενοδοχο- οικιστικό μαζί με τις γύρω περιοχές κλπ συνονθύλευμα, αντί :

    1. Να το διατηρήσουν ως δεύτερο ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ τής Αθήνας. (Σε κανένα μέρος τού κόσμου ΔΕΝ καταργήθηκε αεροδρόμιο πρωτεύουσας). Η ‘δολοφονία’ αυτή ξεκίνησε επί Σημίτη με την απόφαση για κλείσιμο τού Ελληνικού -αντί για απλή μεταφορά συγκεκριμένου πτητικού έργου στο ‘Ελ. Βενιζέλος’. Θυμόμαστε με αηδία μάλιστα το μεγάλο νυκτερινό κονβόϊ από Ελληνικό προς Βενιζέλο.
    Συνεχίστηκε επί ΝΔ, όπου ο τότε Υπουργός Χατζηδάκις (ανδρωθείς μάλιστα πολιτικά ανα τας Ευρώπας άρα ήξερε σίγουρα) πριν φύγει έδωσε την χαριστική βολή, αίροντας με απόφασή του, τους οικιστικούς περιορισμούς (ιδιαίτερα καθ ύψος) που υπήρχαν λόγω αεροδρομίου.

    2. Αντί, να μεταφέρουν εκεί Εργαστήρια αεροναυπηγικής μηχναολογίας κλπ του Πολυτεχνείου και ιδιαίτερα τών αεροναυπηγών ώστε να διατηρηθεί η ικανότητα τών ελλήνων τεχνικών στην συντήρηση και επισκευή πτητικών μηχανών.

    3. Αντι να ιδρύσουν εκεί, προηγμένα εργαστήρια μηχανών εσωτερικής καύσεως και μικρή πίστα δοκιμών μηχανών , αυτοκινήτων, αεροσκαφών καθως και πλήρη κατασκευαστική μονάδα μη επηνδρωμένων αεροσκαφών πολιτκών και αμυντικών αποστολών.

    4. Αντί να ιδρύσουν εκεί πρότυπη σχολή πιλότων πολιτικής αεροπορίας που φέρνει χοντρά λεφτά και συνάλλαγμα, στα πλαίσια τής επέκτασης τής τροτοβάθμιας εκπαίδευσης , επέκταση που κατέληξε σε τμήματα χορήγησης πτυχίων με τίτλο που αποτελεί στις περισσότερες περιπτώσεις ένα απλό κεφάλαιο σε μάθημα κανονικών τμημάτων και σε κάποιες μάλιστα περιπτώσεις κατ’ επιλογήν!!! ). Σημειωτέον το ίδιο είχα πεί (λόγω γειτνίασης δύο μάλιστα αεροδρομίων ) σε περιφερειακό ΤΕΙ παλαιότερα, εις μάτην.

    5. Αντί να κρατήσουν για ελαφρά ή οικονομική αεροπλοϊα και για μελλοντική χρήση το Ελληνικό. (Βέβαια κάπου θάχανε κάτι ο ‘διαχειριστής’ του Βενιζέλος).

    Βλέπετε δεν αρκεί μόνο να προσελκύσουμε ‘μυαλά’ αλλά να βρεθούν και στο κατάλληλο περιβάλλον. Τι καλύτερο περιβάλλον παραγωγικής γνώσης από το Ελληνικό. Δυστυχώς σ’ αυτ’ο παρεμβαίνουν οι δήθεν οικολόγοι, τής συμφοράς και περίεργοι ‘αξιοποιητές’ .
    Εϊναι βλέπετε πολλά τα λεφτά κι ο νοών νοήτω.
    Γ. Κακαρελίδης

  1. No trackbacks yet.
Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα.