Αρχική > Διάφορα άλλα θέματα > » Καταραμένε Έλληνα. «

» Καταραμένε Έλληνα. «

22/01/2014

Friedrich SchillerSchiller: ποιητής, φιλόσοφος, ιστορικός που έζησε τέλη του 1700 στη Γερμανία. Σπουδαίος όσο ο πολύ διασημότερος σύγχρονός του Goethe.

Όπως θα διαπιστώσετε από το ποίημα ήταν Έλληνας (στην ψυχή).
Παντελής.

Verdammter Grieche = Καταραμένε Έλληνα

Verdammter Grieche Καταραμένε Έλληνα,
Wohin ich mein Denken drehe, όπου να γυρίσω τη   σκέψη μου,
wohin ich meine Seele wende όπου και να στρέψω τη   ψυχή μου,
sehe ich dich, finde ich dich μπροστά μου σε βρίσκω!
sehne ich mich   nach Kunst, Poesie, Theater, Architektur Αν τέχνη λαχταρώ,   ποίηση, θέατρο, αρχιτεκτονική,
bist du davor,erster, unübertroffen. εσύ μπροστά μου,   πρώτος και αξεπέραστος…
Suche ich nach Wissenschaft, Mathematik,   Philosophie, Medizin Αν επιστήμη αναζητώ,   μαθηματικά, φιλοσοφία, ιατρική,
bist du führend und unüberwindbar. κορυφαίος και   ανυπέρβλητος…
Durste ich nach Demokratie Fairness und Gleichheit, Αν για δημοκρατία   διψώ, ισονομία και ισότητα,
bist du vor mir, unachahmbar konkurrenzlos εσύ ξανά μπροστά μου,   ασυναγώνιστος και ανεπισκίαστος.
Verfluchter   Grieche…Verfluchtes Wissen Καταραμένε Έλληνα…   Καταραμένη γνώση.
Warum soll ich dich berühren? Γιατί να σε αγγίξω;
Um zu spüren, wie klein ich bin, unwichtig,   unbedeutend? Για να αισθανθώ πόσο   μικρός είμαι, ασήμαντος, μηδαμινός;
Warum lassen Sie mich nicht in mein Elend und in meine   Sorglosigkeit Γιατί δεν με αφήνετε   στη δύστυχη ανεμελιά μου;