Αρχική > Δημοτικά, Πολιτική > ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ: » ΑΚΟΜΜΑΤΙΣΤΟΙ ΑΘΗΝΑΙΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ «

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ: » ΑΚΟΜΜΑΤΙΣΤΟΙ ΑΘΗΝΑΙΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ «

24/01/2014

ΑΚΟΜΜΑΤΙΣΤΟΙ ΑΘΗΝΑΙΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ – ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥΣΥΝΞΗ 23 1 2014

Η συνέντευξη Τύπου  του τέως εισαγγελέα κ. Ιωάννη Σακκά για την αναγγελία της υποψηφιότητάς του στην Αθήνα, στις επερχόμενες  δημοτικές εκλογές του Μαΐου, πραγματοποιήθηκε με επιτυχία την Πέμπτη 23 Ιανουαρίου 2014. Χαρακτηριστική ήταν η αυθόρμητη προσέλευση και συμμετοχή πολλών δημοτών της Αθήνας, που εκδήλωσαν  την εμπιστοσύνη τους στο πρόσωπο του κ. Ι. Σακκά.

Από τους διοργανωτές, της δημοτικής κίνησης «Ακομμάτιστοι Αθηναίοι Πολίτες»  που εκπροσώπησε ο κ. Νίκος Καραβαζάκης, επιβεβαιώθηκε η θέλησή τους να συμβάλουν στην «πολιτική αφύπνιση και χειραφέτηση των Αθηναίων, χωρίς διχαστικές ιδεοληψίες και ιδιοτελείς  υστεροβουλίες».    

Απηύθυναν ανοιχτό κάλεσμα  στους δημότες της Αθήνας για συνεργασία των πολιτών ως αυτόβουλα άτομα, απορρίπτοντας τις ατέρμονες παραταξιακές συζητήσεις που καθηλώνουν στην απραξία και στην εσωστρέφεια.

Τόνισαν τα κριτήρια προτίμησής τους στον κ. Ι. Σακκά, ως αδέκαστο και νομομαθή συνδημότη, με ευρύτατη αναγνωρισιμότητα. Έκριναν ότι ο κ. Σακκάς μπορεί να ανταποκριθεί στην πασίδηλη και διακαή απαίτηση των Αθηναίων, να επανέλθει η ταυτότητα της Δημοκρατίας και του Ελληνισμού,  στην κοιτίδα της.

Η εκδήλωση της απόφασης του τέως εισαγγελέα κ. Ι. Σακκά να διεκδικήσει την Δημαρχία της Αθήνας στο κάλεσμα ακομμάτιστων Αθηναίων, προκάλεσε και την απόπειρα  ενός ατόμου να τον παρεμποδίσει με χυδαιότητες όπως δεν έλειψαν και οι περίεργες «επιθέσεις φιλίας», επιβεβαιώνοντας  τους Ακομμάτιστους Αθηναίους Πολίτες ως προς την ορθότητα της επιλογής του προσώπου του.

Πολιτικοί σχολιαστές παρατηρούν πως η πρώιμη προβοκάτσια, λειτουργεί ως διαφήμιση του υποψηφίου δημάρχου της Αθήνας για τον Μάιο του 2014. Αξιοπρόσεκτη επίσης υπήρξε η παντελής απουσία των ΜΜΕ, δηλωτική και αυτή της αδήλωτης φοβίας τους έναντι ενός αναμφισβήτητα αδέκαστου τέως δικαστικού λειτουργού.  

Θα ακολουθήσουν εκδηλώσεις σε γειτονιές και διαμερίσματα για την καλύτερη γνωριμία των Αθηναίων με τον κ. Ι. Σακκά και για την οργανωτική συγκρότηση του κινήματος και του ψηφοδελτίου.

Παραθέτουμε ολόκληρη την ομιλία του κ. Ιωάννη Σακκά, υποψήφιου δημάρχου της Αθήνας:

  Σακκάς Ι.Φίλοι  Συμπολίτες

  Ευχαριστώ για την  προσέλευσή σας  στη  Πύλη της Αθήνας

  Ενόψει των επικείμενων Δημοτικών Εκλογών του Μαϊου 2014 και ειδικά των Δημοτικών Εκλογών στο Δήμο της Αθήνας, όλοι μας προβληματιζόμαστε αν ο Δήμος της Αθήνας ως θεσμικό δημοκρατικό όργανο (ΝΠΔΔ) θα παραδοθεί  στο διεφθαρμένο-υποκριτικό κυβερνητικό πολιτικό-κομματικό κατεστημένο που προκάλεσε νομικό χάος, κοινωνικό χάος, οικονομικό χάος. 

  Υπάρχει μεγάλος κίνδυνος ο Δήμος της Αθήνας να γίνει όργανο των μνημονιακών εξοντωτικών συμφερόντων και της διχαστικής εκδικητικής μισαλλοδοξίας.

Διοικητικά και νομοθετικά οδήγησαν τη χώρα σε κατάσταση διεθνούς εξευτελισμού και μετέτρεψαν τους δημότες-Έλληνες Πολίτες, ως πληθυσμιακή οντότητα, σε Διεθνές Πειραματόζωο.

  Μέσα στην τρέχουσα ζοφερή, κοινωνικά και οικονομικά, πολιτική κατάσταση τα Συνταγματικά  Δικαιώματά μας ως Πολίτες και Δημότες  συνθλίβονται.  

  Οι δράστες αυτής της κατάστασης είναι γνωστοί.  

  Υπάρχει μεγάλος κίνδυνος  να συνθλιβούν ακόμη περισσότερο τα Συνταγματικά μας Δικαιώματα μέσα σε καταστάσεις διχαστικής εκδικητικής μισαλλοδοξίας.

  Εμείς όμως είμαστε εδώ στο Δήμο της Αθήνας και οφείλουμε να τα προστατέψουμε.

  Η καθημερινή ανησυχία, το καθημερινό άγχος για το μέλλον, η συνεχής αβεβαιότητα  για τη ζωή μας και τα Συνταγματικά μας Δικαιώματα σε κάθε γειτονιά στο Δήμο μας, προβλημάτισαν σοβαρά φίλους συμπολίτες και συνδημότες του Δήμου της Αθήνας. Προβλημάτισαν έντονα  ΑΚΟΜΜΑΤΙΣΤΟΥΣ ΑΘΗΝΑΙΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ,  ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ  ΣΥΓΚΡΟΤΗΣΑΝ ΤΗΝ ΑΝΤΙΜΝΗΜΟΝΙΑΚΗ, ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ ΚΑΙ ΠΑΤΡΙΩΤΙΚΗ ΚΙΝΗΣΗ  ΤΩΝ ΑΚΟΜΜΑΤΙΣΤΩΝ ΑΘΗΝΑΙΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ.

  ΜΕ ΕΠΙΜΟΝΗ ΜΟΥ ΠΡΟΤΕΙΝΑΝ ΚΑΙ ΜΟΥ ΖΗΤΗΣΑΝ ΝΑ ΤΕΘΩ ΕΠΙΚΕΦΑΛΗΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΔΗΜΟΤΙΚΕΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ ΩΣ ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΑΘΗΝΩΝ για μια Αθήνα της Δημοκρατίας και του Πολιτισμού, για την ανόρθωση της νομιμότητας απέναντι στην ανομία, την επαναφορά της πολιτικής έναντι της μισαλλοδοξίας.

    Ευχαριστώ  θερμά  την ΚΙΝΗΣΗ «ΑΚΟΜΜΑΤΙΣΤΩΝ ΑΘΗΝΑΙΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ» για την έντιμη πρότασή τους.           

         ΔΗΛΩΝΩ ΟΤΙ ΑΠΟΔΕΧΟΜΑΙ ΤΗΝ ΕΝΤΙΜΗ ΚΑΙ ΕΙΛΙΚΡΙΝΗ ΠΡΟΤΑΣΗ ΤΟΥΣ και να  τεθώ επικεφαλής ως ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΑΘΗΝΩΝ για μια Αθήνα της Δημοκρατίας και του Πολιτισμού.

        Οι άξονες της Δημοτικής Πολιτικής αναφέρθηκαν συνοπτικά  από τον Κο Καραβαζάκη, εκπρόσωπο της κίνησης «ΑΚΟΜΜΑΤΙΣΤΩΝ ΑΘΗΝΑΙΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ».

        Οι άξονες αυτοί θα αναλυθούν σε προγράμματα.

Θέλω οι συνδημότες μας ΜΕ ΚΑΘΑΡΗ ΣΚΕΨΗ, ΜΕ ΚΑΘΑΡΟ ΛΟΓΟ ΜΕ ΕΙΛΙΚΡΙΝΕΙΑ,  ΝΑ ΣΥΜΜΕΤΑΣΧΟΥΝ  για μια Αθήνα της Δημοκρατίας και του Πολιτισμού, για την ανόρθωση της νομιμότητας απέναντι στην ανομία.

         Δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι ο  Αρχαίος Δήμος της Αθήνας στα πλαίσια της  δημοκρατίας, είχε  τη βασική  αρμοδιότητα – εξουσία, να νομοθετεί. Σήμερα αυτή η αρμοδιότητα ανήκει στο νομοθετικό συνταγματικό όργανο που λέγεται Βουλή, Κοινοβούλιο.

          Η Αθήνα  όμως πρέπει να  είναι  Η ΠΥΛΗ  ΤΗΣ ΝΟΜΙΜΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ. 

         ΔΕΝ ΝΟΕΙΤΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ ΧΩΡΙΣ ΝΟΜΙΜΟΤΗΤΑ.

        Συνεπώς η νέα δημοτική αρχή θα πρέπει να εστιάσει σε θέματα όπως:

  Ο έλεγχος δημιουργίας του χρέους στον  Δήμο μας, για να μην επιβαρύνονται και πληρώνουν νέους δημοτικούς φόρους οι δημότες-πολίτες της Αθήνας.

  Η προστασία και αναβάθμιση του κοινωνικού και πολιτισμικού ιστού της πόλης υπό το βάρος του απροσδιόριστου πλήθους αλλοδαπών.

  Η αναστολή οικοδόμησης του ισλαμικού τεμένους, που προσβάλει ευθέως τον Αμιγή Ελληνικό Χαρακτήρα της Αθήνας ως Διεθνές Σύμβολο και Πύλη του Ελληνικού Πολιτισμού από αρχαιοτάτων χρόνων.

  Η διαχείριση των απορριμμάτων με την ενεργή και επωφελή συμμετοχή των δημοτών προς απόκτηση εσόδων του Δήμου, των δημοτών και των πολιτών.

  Η διαμόρφωση δικτύων συμμετοχικής αλληλεγγύης και εθελοντικής προσφοράς σε πλαίσιο αμοιβαιότητας.

  Ο Δήμος της Αθήνας ως ΝΠΔΔ (ως ασκών δημόσια εξουσία) συντονισμένα –συλλογικά με τους δημότες μπορεί  ως Πύλη Ελληνικού Πολιτισμού και Νομιμότητας να υψώσει  το σθένος του και να  προστατεύσει : 

α) τις θεμελιώδεις αρχές και θεσμούς του σύγχρονου Δημοκρατικού Πολιτεύματος (καταδικάζοντας δημοσίως τις υποκρισίες των κατεστημένων κομμάτων),

β) την Αξιοπρέπειά μας ως Ελλήνων Πολιτών και Δημοτών, τη Τιμή μας,  την ελεύθερη ανάπτυξη της προσωπικότητάς μας  και τη συμμετοχή μας στην Κοινωνική, Οικονομική και Πολιτική Ζωή του Δήμου και της Χώρας, την οικογένεια ως θεμέλιο συντήρησης και προαγωγής του Ελληνικού Έθνους, τη ζωή μας, τη δημόσια Ελληνική Παιδεία, , την ιδιοκτησία-περιουσία μας,  την  Υγεία  μας, χωρίς διάκριση σε βάρος μας λόγω της Ελληνικής Εθνικότητάς μας, τη γλώσσα μας, τη θρησκεία μας, τον πολιτισμό μας  ως Ευρωπαίοι Ισότιμοι Πολίτες και σύμφωνα με τις διεθνείς αναγνωρισμένες ανθρώπινες αξίες.

γ) Μπορεί να βοηθήσει ως ΝΠΔΔ στην αντιμετώπιση της Μνημονιακής φτωχοποίησης-εξαθλίωσης-εξόντωσης των Δημοτών Ελλήνων Πολιτών  και να αντιδράσει θεσμικά στην καταπάτηση των θεμελιωδών αρχών –αξιών  της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

  Μόνο συλλογικά  οι Έλληνες Πολίτες-Δημότες της Αθήνας μπορούν να υψώσουν το σθένος τους και να έχουν αποτέλεσμα. 

  Απευθύνω πρόσκληση διαλόγου και συνευθύνης των δημοτών, όλων όσοι πέραν από κομματικές και ιδεολογικές προτιμήσεις, θέλουν να διορθώσουν τις ολέθριες συνέπειες από την πολιτική παραίτηση και την αποχή στις δημοτικές εκλογές του 2010.

  Απευθύνω  Δημόσια Πρόσκληση σε όλους τους Δημότες του Δήμου της Αθήνας να συνεργαστούν και να συνεισφέρουν κάθε βοήθεια στην προσπάθειά μας,  για τα δημοτικά πράγματα στην Αθήνα μας, με ειλικρίνεια, με καθαρή σκέψη και καθαρό λόγο.

       Ευχαριστώ για την παρουσία σας.       Περιμένω την ενεργή  βοήθειά σας.

 

Αθήνα 23-1-2014

Σακκάς Ιωάννης, Πρώην Εισαγγελέας,  Νομικός και πολιτικός επιστήμονας

 

Κατηγορίες:Δημοτικά, Πολιτική
  1. Νώντας Πέτροβας
    28/01/2014 στο 12:33

    ΧΑΡΟΠΟΙΗΣΕ ΤΟΥΣ ΑΘΗΝΑΙΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ (ΚΑΙ ΝΟΜΙΖΩ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΑΥΤΟΥΣ) Η ΠΡΟΤΑΣΗ ΤΩΝ ΑΚΟΜΑΤΙΣΤΩΝ ΑΘΗΝΑΙΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ, ΠΟΥ ΔΙΑ ΜΕΣΩ ΤΟΥ κ. ΝΙΚΟΥ ΚΑΡΑΒΑΖΑΚΗ (ΟΝΤΩΣ Η ΨΥΧΗ ΤΗΣ ΚΙΝΗΣΗΣ) ΠΟΥ ΩΣ ΔΙΟΡΑΤΙΚΟΣ ΚΑΙ ΣΟΦΡΩΝ, ΕΚΑΝΕ ΤΗΝ ΣΩΣΤΗ ΠΡΟΤΑΣΗ ΝΑ ΔΙΕΚΔΙΚΗΣΗ ΤΟ ΧΡΙΣΜΑ ΤΟΥ ΔΗΜΑΡΧΟΥ Ο ΚΑΤΑΞΙΩΜΕΝΟΣ & ΕΥΠΑΤΡΙΔΗΣ κ. ΣΑΚΚΑΣ, Ο ΟΠΟΙΟΣ ΕΙΧΕ ΤΗΝ ΚΑΛΟΣΥΝΗ ΝΑ ΤΗΝ ΑΠΟΔΕΧΘΕΙ.

    ΧΡΕΙΑΖΟΜΑΣΤΕ ΑΤΟΜΑ ΑΥΤΩΝ ΤΩΝ ΗΘΙΚΩΝ ΑΞΙΩΝ, ΓΙΑΤΙ ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΤΩΝ ΔΗΜΟΤΙΚΩΝ ΕΚΛΟΓΩΝ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΘΟΡΙΣΤΙΚΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΕΡΑΙΤΕΡΩ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΟΡΕΙΑ ΤΟΥ ΤΟΠΟΥ ΜΑΣ.

    ΤΗΝ ΣΗΜΕΡΙΝΗ ΕΠΟΧΗ ΕΧΟΥΜΕ ΑΝΑΓΚΗ ΑΠΟ ΑΤΟΜΑ ΜΕ ΑΚΕΡΑΙΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΕΠΙΘΥΜΙΑ ΓΙΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΚΑΙ ΩΣ ΕΚ ΤΟΥΤΟΥ ΤΗΝ ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ ΜΑΣ ΝΑ ΤΟΥΣ ΣΤΗΡΙΞΟΥΜΕ.

    ΠΙΣΤΕΥΩ ΣΕ ΝΙΚΗ ΤΟΝ ΜΑΪΟ, Η ΟΠΟΙΑ ΘΑ ΕΧΕΙ ΞΕΧΩΡΙΣΤΗ ΒΑΡΥΤΗΤΑ & ΣΗΜΑΣΙΑ, ΜΕ ΜΗΝΥΜΑΤΑ ΠΡΟΣ ΚΑΘΕ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ.

    ΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ ΕΥΕΛΠΙΣΤΟΥΜΕ ΟΤΙ ΜΙΑ ΤΕΤΟΙΑ ΕΠΙΤΥΧΙΑ , ΑΦ΄ΕΝΟΣ ΘΑ ΣΗΜΑΝΕΙ ΝΕΑ ΕΠΟΧΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΡΩΤΟ ΑΛΛΑ ΠΟΛΥΠΑΘΟ ΚΑΙ ΜΕ ΠΟΛΛΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΔΗΜΟ, ΑΦ΄ΕΤΕΡΟΥ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Η ΣΠΙΘΑ ΠΟΥ ΘΑ ΦΟΥΝΤΩΣΕΙ ΤΗΝ ΕΠΙΘΥΜΙΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΓΙΑ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΕΣ ΜΕΤΑΒΟΛΕΣ.

    ΣΙΓΟΥΡΑ ΤΟ ΨΗΦΟΔΕΛΤΙΟ ΤΟΤ κ. ΣΑΚΚΑ ΘΑ ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΕΙ ΑΤΟΜΑ ΑΞΙΑ ΤΗΣ ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗΣ ΤΩΝ ΔΗΜΟΤΩΝ ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΟΥ ΜΕΤΕΠΕΙΤΑ ΩΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΙ ΝΑ ΦΑΝΟΥΝ ΑΝΤΑΞΙΟΙ ΤΩΝ ΠΡΟΣΔΟΚΙΩΝ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΔΥΝΑΤΟΝ.

    ΠΟΛΛΟΙ ΕΠΙΘΥΜΟΥΜΕ ΚΑΙ ΕΛΠΙΖΟΥΜΕ ΝΑ ΣΥΜΜΕΤΑΣΧΕΙ ΣΕ ΑΥΤΟ ΚΑΙ Ο κ. ΝΙΚΟΣ ΚΑΡΑΒΑΖΑΚΗΣ Ο ΟΠΟΙΟΣ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑΞΙΩΜΕΝΟΣ ΣΤΗΝ ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΤΟΥ, ΑΛΛΑ ΕΧΕΙ ΕΠΙΔΕΙΞΕΙ ΣΤΗΝ ΠΟΡΕΙΑ ΤΟΥ ΣΥΝΕΠΕΙΑ ΛΟΓΩΝ ΚΑΙ ΠΡΑΞΕΩΝ, ΑΚΕΡΑΙΟΤΗΤΑ, ΦΙΛΟΠΑΤΡΙΑ ΚΑΙ ΙΔΙΑΙΤΕΡΗ ΕΠΙΘΥΜΙΑ ΓΙΑ ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΣΤΟ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΣΥΝΟΛΟ.

    ΘΕΩΡΟΥΜΕ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΞΙΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΛΟΓΗ, ΔΙΟΤΙ ΘΑ ΒΟΗΘΗΣΕΙ ΑΜΕΡΙΣΤΑ ΣΤΟ ΔΥΣΚΟΛΟ ΕΡΓΟ ΤΟΥ ΝΕΟΥ ΔΗΜΑΡΧΟΥ κ. ΣΑΚΚΑ.

    ΠΡΟΧΩΡΗΣΤΕ ΜΑΖΙ ΜΕ ΔΥΝΑΜΗ, ΘΑΡΡΟΣ & ΑΙΣΙΟΔΟΞΙΑ. ΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ ΘΑ ΣΤΗΡΙΞΟΥΝ ΤΙΣ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΕΣ ΣΑΣ ΓΙΑ ΠΡΟΚΟΠΗ ΚΑΙ ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ.

    ΕΥΧΟΜΑΙ ΟΛΟΨΥΧΑ ΚΑΘΕ ΕΠΙΤΥΧΙΑ.

    ΝΩΝΤΑΣ ΠΕΤΡΟΒΑΣ

  2. 25/01/2014 στο 23:34

    ΟΜΙΛΟΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ ΚΑΙ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ

    ΒΑΣΙΚΕΣ ΙΔΕΟΛΟΓΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ ΚΑΙ ΚΑΤΕΘΥΝΤΗΡΙΕΣ ΓΡΑΜΜΕΣ

    1. Σκοπός του ομίλου είναι η ενημέρωση του λαού για τα προβλήματα που αντιμετωπίζει το έθνος και οι προτεινόμενες από τον όμιλο λύσεις
    2. Η εφαρμογή στη πράξη σχεδίου αντιμετώπισης επισιτιστικού προβλήματος
    3. Οι συναθροίσεις πνευματικών προσωπικοτήτων σε πνευματικά κέντρα, οι δημόσιοι διάλογοι σε κάθε δήμο σε συνεργασία με τοπικούς φορείς
    4. Η δημιουργία τοπικών κέντρων συλλογής και διανομής τροφίμων ή φαρμάκων ή ενδυμάτων ή παιχνιδιών ή άλλων ειδών.
    5. Η αρχή της διατήρησης της ανωνυμίας του δότη και του λήπτη. Καμία διαφήμιση σε εταιρεία ή πρόσωπο.
    6. Τρόποι εξεύρεσης εργασίας εντός ή εκτός Αθηνών και η μετακίνηση πληθυσμού σε αγροτικές περιοχές με εξασφαλισμένη διαμονή, εργασία και αμοιβή.

    Στην πράξη η αντιμετώπιση των προβλημάτων δεν πρέπει να γίνεται χωρίς ελεγχόμενο σχέδιο παρότι τα κίνητρα τού κάθε δότη είναι επαινετά επειδή είναι αυθόρμητα και βασικά ειλικρινή. Κάθε προσφορά πρέπει να έχει το πλέον χρήσιμο προορισμό της για να μπορεί να επιτευχθεί το καλύτερο αποτέλεσμα.
    Στήν πράξη πρέπει να εφαρμοστεί η αρχή της ανωνυμίας και η αποφυγή θεμάτων εξαπάτησης για λήψη πλέον του δικαιούμενου απο την κοινή τράπεζα τροφίμων, φαρμάκων κλπ.
    Στήν πράξη η δημιουργία λιστών με καταγεγραμμένες τις ανάγκες κάθε ατόμου ή οικογένειας προυποθέτει την επαρκή λήψη πληροφοριών με αποδεικτικά στοιχεία και επιτόπια έρευνα.
    Η βασική αρχή της διακονίας πρέπει να στηρίζεται στο πνεύμα της αδελφωσύνης, της ισότητας και της αλληλεγγύης. Κανείς δεν πρέπει να αγνοεί ότι κάθε δυσμενές γεγονός του πλησίον, δεν είναι αδύνατον κάποτε να συμβεί και στο ίδιο.
    Η συμμετοχή των διακονούντων τα κέντρα διάθεσης τροφίμων πρέπει να ελέγχεται όσον αφορά τόν τρόπο προσφοράς που θα διέπεται απο τα χρηστά ήθη.

    ΥΨΗΛΑΝΤΗΣ ΚΩΣΤΑΣ
    6950207195

    Σ Χ Ε Δ Ι Ο Δ Η Μ Ι Ο Υ Ρ Γ Ι Α Σ
    ΔΗΜΟΤΙΚΩΝ ΟΜΑΔΩΝ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ
    ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΥΓΚΟΜΙΔΗ ΚΑΙ ΔΙΑΘΕΣΗ ΑΓΡΟΤΙΚΩΝ
    ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ ΣΕ ΠΟΛΙΤΕΣ ΑΛΛΩΝ ΠΟΛΕΩΝ ΜΕ ΕΙΔΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ

    Η αναγκαιότητα επίλυσης του επισιτιστικού προβλήματος είναι χρέος πολλών φορέων. Η πολιτεία σε ένα καπιταλιστικό σύστημα πιστεύει ότι εκπληρώνει το καθήκον της όταν παραμένει εφαρμοστής των νομικών σχέσεων της προσφοράς και ζήτησης αγαθών αλλά θέλει να αγνοεί την δημιουργία του προβλήματος της ύπαρξης πλεονασμάτωνν ή ελλειμμάτων αγροτικών προιόντων. Η λειτουργία της ταφής των προιόντων για την στήριξη της αξίας του αγαθού στις διεθνοποιημένες αγορές, αποτελεί ύβρι στον άνθρωπο και στον Δημιουργό του. Κάθε άνθρωπος που πιστεύει σε πανανθρώπινες αξίες, πρέπει να βρίσκει λύσεις που να αποτρέπουν την υλική πείνα παράλληλα με την πνευματική ανάγκη που καλύπτεται με την σωστή Παιδεία.
    Τέτοιες λύσεις υπάρχουν και είναι σχετικά εύκολο να εφαρμοστούν στην σημερινή οικονομική κατάσταση που επέβαλε η κρίση των νομισματικών αξιών. Σε μιά κρίση τέτοιας μορφής, που είναι αποτέλεσμα κερδοσκοπικών κέντρων της αλλοδαπής, είναι καιρός, να προχωρήσουμε στην άμεση απάντηση προτείνοντας την λύση. Υπεύθυνοι για την αντιμετώπιση δεν είναι μόνο η Πολιτεία και τα θεσμικά της όργανα. Οι Δήμοι, οι Κοινότητες, η Διοικούσα Εκκλησία, οι Σύλλογοι, τα Κοινωνικά Παντοπωλεία, οι παραγωγικοί και καταναλωτικοί Οργανισμοί είναι βασικοί συντελεστές που θα αποτελέσουν τα δομικά υλικά με τα οποία θα κτισθεί το σπίτι της αλληλεγγύης στο οποίο καλείται να ζήσει μια κοινωνία σαν την ελληνική. Όλα τα μέρη του σώματος πρέπει να συνεργάζονται για να υπάρχει σωστή ευζωία και υγεία. ΄Αν κάποιο μέρος δεν είναι απαιτούμενο για την εκτέλεση κάποιας εργασίας εκείνη την στιγμή, αυτό δεν σημαίνει, ότι είναι άχρηστο, γιατί σε κάποια άλλη εργασία θα συμμετέχει, όταν κάποιο άλλο, θα ξεκουράζεται.
    ΄Ολοι είναι χρήσιμοι, και πρέπει να μάθουν να συνεργάζονται όχι μόνο για να αλληλοκαλύπτουν τις βιοτικές τους ανάγκες, αλλά και για να βιώνουν το χαρμόσυνο αίσθημα της επιτυχίας της συνεργασίας και της αλληλεγγύης τους.
    Στην πράξη, αυτό σημαίνει,ότι πρέπει να εφαρμόσουμε ένα σωστό σχεδιασμό των διατροφικών αναγκών, σε όλη την ποικιλία των, αλλά και κατά προτίμηση ανάλογα με την διατροφική σπουδαιότητα και τις εδαφολογικές και κλιματολογικές ιδιομορφίες κάθε περιοχής.
    Η χώρα μας έχει ένα άριστο κλίμα, κατάλληλο για την ανάπτυξη πολλών φυτών . ΄Εχει ένα κατάλληλο έδαφος , άριστο τόσο για ποιοτική κτηνοτροφία και μελισσοκομία, όσο και για γεωργία. ΄Εχει βουνά με άφθονες πηγές ποιοτικού ύδατος, τόσο για πόση, όσο και για άρδευση. Συγκριτικά με τις άλλες ευρωπαικές πόλεις, ο εδαφολογικός της ορίζοντας παραμένει καθαρός και κατάλληλος για την γεωργία. Η ανάπτυξη της αλιείας έχει μεγάλη πτώση λόγω της ανόδου των καυσίμων των αλιευτικών σκαφών και γι αυτό προτείνεται η ιχθυοτροφία.
    Το βασικότερο πρόβλημα παρουσιάζεται στην άνιση κατανομή του πληθυσμού. Η αστυφιλία δημιουργεί όμως, ένα επιπλέον επισιτιστικό πρόβλημα, όταν μειώνονται οι θέσεις εργασίας στα μεγάλα αστικά κέντρα. Το πνεύμα όμως της συνεργασίας και της αλληλεγγύης μπορεί να αποφέρει πλούσιους καρπούς.

    Άς χρησιμοποιήσουμε όμως, μερικά παραδείγματα συνεργασίας για να αποδείξουμε την αποτελεσματικότητα της θεωρίας.
    1ο παράδειγμα :
    Σε μια περιοχή που παράγει πορτοκάλια, η παραγωγή ήταν ιδιαίτερα μεγάλη και αντιμετώπιζαν μεγάλο πρόβλημα διάθεσης του προιόντος. Οι επιδοτήσεις καταστροφής σταμάτησαν ή ήταν ασήμαντες να καλύψουν τα έξοδα συγκομιδής. Τι πρέπει, τότε, να γίνει :
    Να αφήσουν οι αγρότες, τα πορτοκάλια, να σαπίσουν για να γίνουν χλωρή λίπανση για την άλλη χρονιά ; Να τα δώσουν σε χυμοποίηση, χωρίς πιθανή κάλυψη του κόστους συλλογής ; Ή να προτιμήσουν να καλέσουν τους άνεργους κατοίκους των γειτονικών μεγαλοπόλεων που έχουν πολυμελείς οικογένειες και να τους προσφέρουν δωρεάν τα προιόντα, αφού όμως θα μετέχουν οι ίδιοι στην συγκομιδή των ;
    Δεν είναι προτιμότερη η τρίτη λύση , όταν αυτή καλύπτει και την διατροφική ανάγκη και βελτιώνει το πνεύμα εργατικότητας και αλληλεγγύης ;
    2ο παράδειγμα
    Υπάρχουν πολλές εδαφικές εκτάσεις, που λόγω εσωτερικής μετανάστευσης των ιδιοκτητών τους απο την επαρχία ή λόγω του ότι ανήκουν στο Κράτος , στην Εκκλησία ή σε Δήμους ή αλλους φορείς , είναι ανεκμετάλλευτες. Οι ιδιοκτήτες τους δεν επιθυμούν να τις καλλιεργήσουν, ούτε να τις νοικιάσουν. ΄Ομως, σε αυτές τις εκτάσεις , θα μπορούσαν να στήνονται οι μετακινούμενες μελισσοκυψέλες και να αποδίδουν ένα εισόδημα και για τον εκτροφέα και για τον ιδιοκτήτη γης. Η ελληνική φύση, είναι πολύ κατάλληλη για μελισσοκομία και έτσι θα μπορούσαμε το ελληνικό μέλι να γίνει το πιο εξαγωγικό προιόν, αφού καλύψει τις διατροφικές ανάγκες.
    3ο παράδειγμα
    Η ιχθυοκαλλιέργεια μπορούσε να γίνει αντικείμενο ανταλλαγής προιόντων μεταξύ παραγωγών ιχθυοτροφών και ιχθυοπαραγωγών. Οι Δήμοι και οι Κοινότητες θα παρείχαν θαλάσσιες μη τουριστικές εκτάσεις που θα δίνονταν σε άνεργους οικογενειάρχες έναντι συμβολικού τιμήματος ή ανταμοιβής εργασίας.
    4ο παράδειγμα:
    Τα αρτοποιεία, τα ζαχαροπλαστεία και τα καταστήματα τροφίμων πρέπει μετά απο δειγματοληπτικό υγειονομικό έλεγχο, να εφοδιάζουν τις βραδυνές ώρες με τα εναπομείναντα αζήτητα τρόφιμα, οικογένειες που μετά απο την καταγραφή τους στην δημοτική απόρρητη λίστα, θα ήταν δικαιούχοι τροφίμων . Οι δικαιούχοι δεν θα μπορούσαν να παίρνουν απεριόριστες ποσότητες απο πολλά καταστήματα αλλά μόνο απο τα γειτονικά, δείχνοντας την δημοτική κάρτα και μόνο για ποσότητα ανάλογη των μελών της οικογένειάς των.
    Οι κάτοικοι που λαμβάνουν αγροτικά αγαθά , σύμφωνα με την δυνατότητα των, πρέπει να μετέχουν στην φροντίδα των αγρών ή την απαιτούμενη πυροπροστασία ή κάποιες αναγκαίες γεωργικές εργασίες .Έτσι ολοκληρώνεται ο κύκλος της αλληλεγγύης με εποπτεία και των Δήμων και της Εκκλησίας και άλλων θεσμικών οργάνων.
    Η ελληνική κοινωνία έχει μεγάλη ανάγκη της κοινωνίας αλληλεγγύης. Οι πρόγονοί μας, μας κληροδότησαν αρχές και αξίες ανώτερου πολιτισμού.
    Άς κάνουμε σωστή εφαρμογή της σοφής διδασκαλίας τους. Οι καιροί το απαιτούν , οι μελλοντικές γενεές το χρειάζονται. ΄Ας σταματήσουμε τους εμφύλιους πολέμους και ας αρχίσουμε τις εμφύλιες συνεργασίες..

  1. 01/02/2014 στο 19:41
  2. 01/02/2014 στο 15:27
  3. 28/01/2014 στο 11:06
Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα.